Публічна оферта – Квитанція

Публічна оферта. Квитанція про прийом на діагностику / ремонт


Правила надання послуг з ремонту та технічного обслуговування Сервісним центром
1. При прийомі пристрою з невизначеною несправністю діагностика та тестування виконується СЦ в обов'язковому порядку та оплачується замовником за фактом виконаних робіт у розмірі від 50 грн. до 300 грн. залежно від категорії складності діагностики.
2. У разі відмови клієнта від ремонту їм оплачується діагностика відповідної категорії складності.
3. Категорії складності діагностики:
- діагностика, що не вимагає розбирання пристрою – від 50 грн (для ноутбуків та ПК від 100 грн),
- діагностика, що вимагає часткового розбирання пристрою та заміни функціональних блоків - від 80 грн (для ноутбуків та ПК від 150 грн),
- діагностика множинних несправностей, діагностика, що вимагає ґрунтовного розбирання пристрою, діагностика плаваючої несправності - 150 грн (для ноутбуків та ПК від 200 грн).
4. Ремонт виконується без узгодження вартості, якщо вона не перевищує наведених сум: ПК – 350 грн, планшет (телефон) – 250 грн, ноутбук – 350 грн, монітор – 350 грн, інші пристрої – 150 грн.
5. Якщо на пристрої є сліди ударів або всередині виявляються сліди рідини або корозії, ремонт цього пристрою виконується без гарантійних зобов'язань.
6. Ремонт проводиться тільки щодо несправностей, зазначених у квитанції про прийом у ремонт за словами клієнта. Ремонт виявлених несправностей, які не заявлені клієнтом, узгоджується окремо.
7. СЦ не несе відповідальність за збереження інформації, а також за програмне забезпечення на пристрої та його носіях даних. Можливість збереження інформації обговорюється окремо.
8. Пристрій за згодою клієнта прийнято без розбирання та перевірки внутрішніх пошкоджень. Клієнт згоден з тим, що всі несправності та пошкодження, які можуть бути виявлені під час технічного обслуговування, виникли до прийому пристрою в ремонт.
9. Ступінь інтеграції компонентів, що використовуються в ноутбуках, ПК, телефонах і планшетах дуже високий (далі - технічний виріб, ТІ), тому незначне пошкодження будь-якого з вузлів може спричинити тотальний вихід із ладу. Виходячи з цього, сервісний центр не несе відповідальності за можливі погіршення роботи ТІ та/або його подальшого виходу з ладу (під час та/або після проведення ремонтних робіт).
10. При ремонті АКБ і БП можливе погіршення стану їхнього корпусу, оскільки багато з них нерозбірні.
11. СЦ має право відмовитися від проведення ремонтних робіт у разі економічної недоцільності, неможливості ремонту чи скрутної доставки комплектуючих.
12. Пристрій у ремонт необхідно приносити у чистому вигляді, СЦ може відмовити у ремонті, якщо пристрій здається у ремонт у неналежному вигляді.
13. Виконавець має право наклеювати гарантійні "стікери" в будь-якому місці ТІ, що не заважають його експлуатації.
14. Виконавець має право залучити для ремонту сторонні організації.
15. Пристрій зберігається в СЦ протягом 14 днів з моменту оповіщення клієнта про закінчення ремонту або оповіщення про неможливість (недоцільність) ремонту. Після закінчення цього терміну нараховується пеня за зберігання (10 грн. на день). Пеня нараховується протягом 1-го місяця. Якщо клієнт відмовляється сплатити вартість ремонту та (або) нараховану пеню, то пристрій виставляється на продаж як компенсацію за ремонт та зберігання або утилізується. У випадку, якщо неможливо зв'язатися з клієнтом і клієнт не зв'язується з СЦ протягом 1-го місяця з моменту закінчення ремонту, СЦ в односторонньому порядку може продавати пристрій компенсації витрат (або утилізувати його), понесених на ремонт та зберігання пристрою.
16. У разі втрати квитанції, пристрій видається за поданням паспорта на ім'я замовника та його письмової заяви.
17. Замовник надає згоду на використання персональних даних СЦ з метою реалізації державної політики у сфері захисту персональних даних та відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» №2297-VI від 01.06.2010р. Підписання цього документа означає однозначну згоду з вищевикладеним та підтверджує, що Замовник ознайомлений із змістом ст. 8 ЗУ «Про захист персональних даних», та погоджується з тим, що дані зберігаються у СЦ
18. За періодичного характеру заявленого дефекту, початком роботи з його усунення вважається день виявлення несправності.